Saját szerkesztett kép

Tudom, hogy nyáron nem voltam valami aktív a bejegyzések terén. Ilyenkor a nyár nem igazán kedvez nekem, hogy őszinte legyek. Nem igazán bírom a meleget, a kánikulát és emellett pihentem is, pihentettem a blogolást. Amit szerettem volna azokat kitettem. Nyár vége fele és Ősz kezdetével pedig sikeresen kaptam egy közép-füldobhártya gyulladás.. Valljuk be, nem volt kellemes érzés az egész, utána következett az egy hét pihennés, gyógyszerek, készülék mentes napjaim. Most hogy itt a szeptember, akkor jöjjön egy őszi tag kérdés sor, melyet egy kihívás keretében kaptam Judit barátnőmtől. A ő kérdéssorait itt olvashatjátok! Jó olvasás kívánok nektek!

  1. Sorolj fel 3 dolgot, amít szeretsz az őszben?
    Színes őszi falevelek
    Almás pite
    Meleg pulcsik
  2. Milyen ízesítésű a kedvenc teád?
    Almás fahéjas a legkedvencem, csipkebogyó, illetve nem régiben találtam rá a téli teára is. De alapvetően szeretem a teákat, majdnem mindegyiket szeretem inni. 🙂
  3. Melyik az az esemény/alkalom, amit a legjobban vársz idén ősszel?
    Jó kérdés.. A Halloweent nem szoktuk megtartani, így azt nem várom, illetve itthon nem is hagyomány. Leginkább a Leiner Laura új könyvét várom, hogy megjelenjen! 😀 Jó lenne kiolvasni a maradék könyvet ami még a nyakamon vannak idén. 🙂
  4. Szereted a sütőtököt?
    Hogy őszinte legyek nem igazán. Az illatától is egyenesen “rosszul” vagyok.
  5. Ha meghívnának egy Halloween buliba, minek öltöznél be?
    Jó kérdés, de semmilyen ijesztő jelmezbe nem öltöznék be. Talán olyas valami jelmez ami jellemző rám, ami illik hozzám szerintem. Őszintén, ezen nem gondolkoztam el még sose.
  6. Melyik a kedvenc ruhadarabod az évszakban?
    Sál, pulcsi, sapka, farmer, bakancs, farmer és őszi-téli kedvenc zöld kabátomba. Ezekbe aztán nem szoktam fázni. Illetve szeretem a pulcsikat, kötött felsőket is. 😀 Nem tudom miért, de oda és vissza vagyok a ilyen felsőkért és szeretem a puha-meleg felsőket is. Szóval olyankor szó szerint olyan vagyok mint egy plüss maci, de legalább nem fázom. 😀
  7. Sima sál vagy cső sál?
    Nem tudok választani, mindkettőt szeretem. Majdnem mindegyikből van egy-egy darabom.
  8. Milyen illatokat szeretsz ősszel?
    Illóolajokból szeretem fahéjas, édes-narancsos illatokat. Karácsonykor kifejezetten almás-fahéjas jó szokott jönni. No, meg a citrom és a citromfű is eléggé
  9. Melyik a kedvenc forró italod?
    Forró italok a kedvenceim: Forró tea, Forró csoki, Meleg kakaó, Kávé
  10. Melyik a kedvenc őszi ételed?
    Nincs kifejezetten őszi kedvencek, de itt egy pár azért: székely káposzta, töltött káposzta, húsleves ezek igazi őszi hangulatok szerintem. 😀
  11. Hordasz úgy sálat, hogy bent is magadon hagyod?
    Nem.
  12. Előfordul, hogy ilyenkor még napszemüveget hordasz?
    Nem szoktam nagyon felvenni, nagyon ritkán ha igen. Inkább a fejemre szoktam felvenni, mert jobban mutat szerintem. 😀
  13. Mi az a három dolog, ami beugrik elsőnek, ha az őszre gondolsz?
    Hulló falevelek
    Polártakaró
    Forró csoki
  14. Kávé, tea vagy forró csoki?
    Mindegyik. 😀 -> Forró csoki, tea, kávé. 😉
  15. Bakancs vagy UGG csizma?
    Bakancs 🙂

Köszönöm szépen Judit a kihívást! 🙂

Ha esetleg van kedvetek akkor töltsétek ki ti is! Szerintem remek kikapcsolódás így őszre. 🙂

Klaudi